Általános Szerződési Feltételek

Itt találja a Bútoraim.hu webáruház szolgáltatásának szabályait és feltételeit. Mielőtt igénybe venné a Butoraim szolgáltatásait, el kell olvasni, megérteni és elfogadni az Általános Szerződési Feltételeket. 

Mi komolyan vesszük, hogy szolgáltatásunk feltételei a lehető legérthetőbbek legyenek, ezért oldalunkon bal oszlopon összegyűjtöttük és kiemeltük a legfontosabb tudnivalókat. Mindanzonáltal ezek a rövid magyarázatok nem jogerősek.

Az eladó adatai

Az Ön által vásárolt termékek eladója a Vega-Impex Kft.

Telephely: 2132 Göd, Ady Endre út 104.
Üzlet: 2132 Göd, Ady Endre út 104.
Webáruház nyilvántartási száma:1316/2013/B
N.A.I.H .adatkezelés nyilvántartási száma: NAIH-64780/2013.
Cégjegyzékszám: 01-09-078269
Adószám: 10583379-2-41
Telefonszám: +36 27 331 839

A szerződés létrejötte

„Megrendelésére 1 munkanapon belül visszaigazoló email-el válaszolunk”

Az Ön által küldött megrendelésre legfeljebb 3 munkanapon belül, visszaigazolást küldünk a megrendelt termékről, a regisztráció (vagy rendelés) során megadott e-mail címére.
Amennyiben erre a visszaigazolásra 24 órán belül Ön nem reagál, úgy megrendelését véglegesnek tekintjük.
Az adott áru megrendelésének időpontja: Az Ön által küldött megrendelés általunk történő visszaigazolásának időpontja.

Az áru átvételének lehetőségei, szállítási módok

„Választhat személyes átvételt, amelyet akár 1 napon belül átvehet, vagy házhozszállítást, melyet legkésőbb 15 munkanapon belül teljesítünk.”

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a megrendelést ,kisebb termékek esetében 1-4 munkanapon belül, nagyobb termékek esetében pedig legfeljebb 15 munkanapon belül teljesítsük. Minden termék vonatkozásában a termékoldalon kerül feltüntetésre az általunk vállalt szállítási határidő.

Ha beszállítói problémák miatt a megrendelést a fentiek szerinti határidőn belül nem tudjuk teljesíteni, akkor erről a rendelés során megadott e-mail címére értesítést küldünk.

A rendelési folyamat során lehetőség van a személyes átvétel vagy a házhozszállítás kiválasztására.

Személyes átvétel

„Személyesen átveheti a rendelését Gödi raktárunkban, egy előre megbeszélt időpontban.”

A rendelt áru átvehető gödi raktárunkban, a nyitvatartási idő alatt.

Ha interneten keresztül rendelt és a személyes átvételt választotta, javasoljuk, hogy a rendeléskor a megjegyzés rovatba írja bele, hogy melyik napon kíván jönni az áruért.
Ebben az esetben az árut az Ön nevére félretesszük, illetve ha bármilyen probléma merül fel az áruátvételével kapcsolatban, e-mailben jelezzük ezt, elkerülve felesleges fáradozását.
Tájékoztatjuk, hogy amennyiben az Ön által megjelölt vagy általunk visszaigazolt átvételi határidőt követő 7 napon belül nem veszi át a terméket, úgy megrendelését töröljük.

Kiszállítás

„Házhozszállítjuk rendelését a visszaigazolástól számított 15 napon belül.”

A kisebb tárgyak és kisebb bútorok kiszállítását az MPL/DPD futárszolgálattal 2-4 munkanapon belül végezzük.

Amennyiben futárszolgálattal történik a kiszállítás, úgy kérjük, hogy az átvételt követően haladéktalanul szíveskedjék meggyőződni az áru állapotáról és az áru esetleges sérülését szíveskedjék haladéktalanul jelezni.

A nagyobb bútorok szállítását a futárszolgálat Önnel telefonon előre egyeztetett időpontban, lehetőleg 5-15 munkanapon belül végzi. Ha a szállítással kapcsolatban további kérdése van, forduljon munkatársunkhoz!

Szállítási díj, fizetési lehetőségek

A kiszállítás 10,000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes, kissebb értékű vásárlás esetén 990 Ft"

10.000,- Ft rendelési értékig 990,- Ft szállítási díjat számítunk fel.

10.000,- Ft rendelési érték felett a szállítás ingyenes.

Az Ön által megrendelt áru végleges vételárát a megrendelésről küldött rendelés visszaigazolás tartalmazza, amelyet akkor küldünk, amikor a megrendelt termék csomagolásra került és szállításra kész.

A butoraim.hu oldalon az árak forintban értendők, az áfát tartalmazzák. Házhozszállítás esetén lehetősége van készpénzben az áru átvételekor a futárnak vagy a szállítónak kifizetni az áru vételárát, díjmentesen. A fizetés szintén díjmentes, amennyiben a kifizetés Pay Pal-al vagy OTP Simple-val történik. Személyesen készpénzzel, bankkártyával vagy Erzsébet utalvánnyal is fizethet gödi bemutatótermünkben.

Fizetés történhet még banki előre utalással. Ebben az esetben rendelése onnantól érvényes, hogy az összeg megérkezett a számlánkra. Rendelésének feldolgozása csak ezután kezdődik meg. Rendelését az összeg beérkezését megelőzően 7 munkanapig tartjuk fenn. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a kifizetés rendelését töröljük.

Elállási jog

„Visszaküldheti a hibás, vagy elvárásainak nem megfelelő terméket az átvételtől számított 30 napon belül.”

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében a vásárló indokolás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől (termék átvételétől) számított 30 napon belül. A vásárló elállási jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a jelen ÁSZF mellékeltét képező nyilatkozat-minta felhasználásával vagy az internetes honlapon erre a célra kialakított felületen gyakorolhatja. Az online felületen tett fogyasztói elálló nyilatkozat megérkezését visszaigazoljuk. A vevő elállási jogát a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Kézhezvétel (termék átvételének) időpontja az üzletben történő átvétel esetében a rendelés átvételének időpontja, házhoz szállítás esetében a futártól történő átvétel időpontja. Ezek az üzletben kapott számlával, ill. a futártól kapott nyugtával bizonyíthatóak.

Személyes átvételi mód nem zárja ki az elállási jog érvényesítését. Elállás esetén a terméket saját költségén és a megrendeléskor választott szállítással egyező módon, megfelelően becsomagolva küldje vissza az eladó üzletébe (VEGA IMPEX Kft., 2132 Göd, Ady Endre út 104.), és haladéktalanul, de legkésőbb a termék(ek) visszaérkezésétől számított 30 napon belül visszatérítjük a visszaküldött termék(ek) vételárát, valamint az esetlegesen felmerült egyéb költségeket. Szállítási díjat a teljes rendeléstől való elállás esetén térítünk vissza.

Elállás esetén a vásárlót kizárólag a termék visszaküldésének költsége terheli, melynek a termék méretétől függő díját (990,-Ft-tól 9.990,-Ft-ig) a honlapon az egyes termékeknél külön feltüntettük.

A termék(ek) vételárát és a szállítási költséget (illetőleg a vásárló által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget) csak akkor áll módunkban visszatéríteni, ha a vásárló a terméke(ke)t sérülésmentesen, megfelelő csomagolásban visszaszolgáltatta vagy kétséget kizáróan igazolta, hogy az(oka)t az elállási szándék bejelentésétől számított 14 napon belül visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot vesszük figyelembe. Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag abban az esetben tudjuk visszatéríteni elállás esetén az Ön által fizetett teljes vételárat, ha a terméket sérülésmentesen, ugyanolyan állapotban juttatja vissza hozzánk, ahogy azt átvette.

Amennyiben megállapítható, hogy a termék használat közben sérült meg (azaz jogi értelemben nem a termék kipróbálása történt), úgy az áru értékcsökkenésével arányosan csökkentett érték kerül visszatérítésre.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal azonos fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha a vevő más fizetési mód alkalmazásához kifejezett beleegyezését adta. Más visszatérítési mód alkalmazása esetén a vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

A vevő elállási jogát nem gyakorolhatja a 45/2014. Korm. rendelet 29. §-ában foglaltak esetén, így különösen olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a vásárló utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a vásárló személyére szabtak (pl. gravírozás); romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel; lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a vásárló a csomagolást felbontotta; Az eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó kárainak megtérítését.

Kellékszavatosság

„A megrendelt termék hibája esetén igényelhet javítást vagy cserét”

A megrendelt termékek hibája esetén a vevő a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezései alapján kellékszavatossági igényt érvényesíthet az eladóval szemben. A kellékszavatossági igénye érvényesítése során a vevő kérheti a hibás termék kijavítását vagy kicserélését, kivéve, ha a kijavítás vagy kicserélés lehetetlen, vagy az eladó számára aránytalan többletköltséggel járna. Ha a vevő a kijavítást, vagy a kicserélést nem kérte illetve kérhette, arányos árleszállítást igényelhet, a terméket az eladó költségére kijavíthatja, illetve kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől, ha a kijavítást vagy kicserélést az eladó nem vállalta, nem tudta elvégezni, vagy ha a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Az érdekmúlás érdemi bizonyítása a vevő kötelessége. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A vevő a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viselnie kell, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az eladó adott okot. A vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl szavatossági igényét már nem érvényesítheti. A teljesítéstől számított 6 hónapon belül kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén, továbbá a számla, vagy annak másolata felmutatásán/megküldésén túl nincs egyéb feltétele. A teljesítéstől számított 6 hónap leteltét követően azonban már a vevő köteles bizonyítani, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában megvolt.

Termékszavatosság

„Igényelhet cserét a leírásnak vagy minőségi követelményeknek nem megfelelő termék esetén.”

Kellékszavatosság helyett a vevő a gyártóval vagy forgalmazóval szemben termékszavatossági igényt is érvényesíthet. Termékszavatosság esetén a vevő kizárólag a hibás termék kicserélését (kijavítását) igényelheti. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban foglalt tulajdonságokkal. A termék hibáját ebben az esetben a vevőnek kell bizonyítania. A termékszavatossági igény a forgalomba hozataltól számított 2 éven belül érvényesíthető. A gyártó/forgalmazó csak akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a terméket nem üzleti tevékenysége körén belül gyártotta, illetve hozta forgalomba; vagy a hiba a tudomány és technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető; vagy a termék hibája jogszabály, illetve kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak/forgalmazónak elegendő egy okot bizonyítania. Kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

Jótállás

„Tartós fogyasztási cikk hibája esetén 1 éven belül jótállási igényt nyújthat be.”

A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet mellékletében meghatározott tartós fogyasztási cikkek hibája esetén az átvételtől számított 1 éven belül jótállási igényt érvényesíthet az eladóval szemben (feltéve, ha e Korm. rendelet értelmében fogyasztónak minősül). Az eladó csak abban az esetben mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Jótállási igényét a vevő a kellékszavatosságnál kifejtettek szerint érvényesítheti, azzal a kivétellel, hogy a tartós fogyasztási cikk hibája esetében az átvételtől számított 3 munkanapon belül érvényesített csereigény esetén a terméket kicseréljük, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza (ha a termék az eladó üzletében / raktárában rendelkezésre áll), valamint ezen túli bejelentés esetén törekszünk arra, hogy a kijavítás, illetőleg a kicserélés 15 napon belül sor kerüljön. Kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett garanciális szerviznél (javítószolgálatnál) közvetlenül is érvényesítheti. Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt a vevő egyszerre nem érvényesíthet. A jótállásból fakadó jogok azonban a vevőt a kellékszavatosság és termékszavatosság útján érvényesíthető jogosultságaitól függetlenül megilletik.

Egyéb I.

„Az oldalon szereplő képek illusztrációk. A termék pontos jellemzőit a termékleírás tartalmazza.”

Mindent megteszünk azért, hogy az oldalainkon megjelenő adatok (termékek ára, elérhetősége, leírása, stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. A nyilvánvalóan téves, rendszerhibából származó ár nem minősül ajánlattételre való felhívásnak. A termékek mellett feltüntetett képek illusztrációk, minden esetben a termékleírás tartalmazza a termék jellemzőit. Az esetlegesen előforduló hibákért az eladó felelősségére a 45/2014. (II. 26.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban rögzített rendelkezések irányadóak.

Egyéb II.

„Az Ön által megadott személyes adatokat szigorúan bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át.”

A megrendeléskor kizárólag azokat az információkat kérjük vásárlóinktól, amelyek feltétlenül szükségesek a rendelés lebonyolításához. Ezeket az adatokat harmadik fél számára nem adjuk ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállitásához szükségesek.

Egyéb III.

„Személyes adatait 6 hónapig tároljuk rendszerünkben.”

Ezúton tájékoztatjuk a vevőket, hogy személyes adataikat a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében a megrendeléstől számított hat hónapig tároljuk.

Egyéb IV.

„Felhívjuk figyelmét, hogy rendszerünk statisztikai adatokat gyűjt.”

Rendszerünk a vevők aktivitásáról adatokat gyűjthet melyek nem kapcsolhatóak össze a vevő által a regisztrációkor megadott egyéb adatokkal, sem más internetes honlapok vagy szolgáltatások igénybevételekor keletkező adatokkal.

Egyéb V.

„Hírlevelünket kizárólag az Ön beleegyezésével küldjük.”

Jogosultak vagyunk a felhasználók részére hírlevelet vagy egyéb reklám levelet küldeni, amennyiben a felhasználó a regisztrációkor a megfelelő adatai megadásával ehhez előzetesen, egyértelműen, kifejezetten és önkéntesen hozzájárult. Nem vagyunk kötelesek ellenőrizni, hogy a felhasználó által a regisztrációkor illetőleg a hozzájárulás megadásakor megadott adatok valósak illetőleg helytállóak.

Egyéb VI.

„Hírlevelünkről leiratkozhat elektronikus levél útján a hello@butoraim.hu email címen.”

A felhasználó a fentiekben hivatkozott önkéntes hozzájárulását bármikor korlátozás és indokolás nélkül jogosult visszavonni. A hozzájárulás visszavonását az hello@butoraim.hu e-mail címre küldött elektronikus levél útján teheti meg a felhasználó oly módon, hogy azt az e-mail címet, melyre a felhasználó nem kíván a jövőben tájékoztató anyagokat kapni, egyértelműen azonosítani lehessen. Ebben az esetben a visszavonást követően a felhasználó részére több hírlevelet illetőleg egyéb reklám levelet nem küldünk, továbbá töröljük a felhasználó adatait a hírlevélre feliratkozott felhasználók adatai közül.

Egyéb VII.

„A termékekről írt kritikák és vélemények tartalmáért nem vállalunk felelősséget.”

A termékekről írt kritikák és egyéb kapcsolódó vélemények minden esetben a felhasználók álláspontját tükrözik, tartalmukért nem vállalunk felelősséget. Fenntartjuk a jogot a közízlést, üzleti érdekeit vagy törvényt sértő vélemények törlésére.

Egyéb VIII.

„Kérdéseivel forduljon hozzánk bátran a megadott elérhetőségeken.”

Megrendelésével kapcsolatos bármilyen kérdésével, észrevételével forduljon az eladó fióktelepén működő ügyfélszolgálat munkatársaihoz az hello@butoraim.hu címen, illetve a 06 20 238 33 59-es telefonszámon (munkanapokon 08:30-17:00 között, illetve a honlapon jelzett időpontban).

Egyéb IX.

„Panaszaival forduljon Ügyfélszolgálatunkhoz a megadott elérhetőségeken.”

Fogyasztói panaszügyintézés írásban ill. telefonon történik az ügyfélszolgálaton keresztül, az hello@butoraim.hu címen, valamint a 06 20 238 33 59-es telefonszámon.

Egyéb X.

„A velünk szembeni vitás ügyek esetében, békéltető testület eljárását, szabadon igényelhetjük.”

A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) panaszának elutasítása esetén a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényrendelkezéseinek megfelelően a Pest Megyei Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti fogyasztói jogvita rendezése érdekében. Amennyiben a Vásárló a fogyasztói jogvitát online szeretné lefolytatni és rendezni, azt megteheti a http://ec.europa.eu/odr alatt található online vitarendezési platformon keresztül.
A Pest Megyei Békéltető Testület elérhetőségei: http://panaszrendezes.hu/ ; 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. em. 240., Levelezési cím: Pest Megyei Békéltető Testület 1364 Budapest, Pf.: 81; e-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu, Tel/Fax: (+36-1) 269-0703, (+36-1) 784-3076, (+36-1) 784-3149
A Vásárló (amennyiben Fogyasztó) panaszával kapcsolatosan a fogyasztóvédelmi hatóság eljárását is kezdeményezheti. Erről bővebb információ az alábbi linkeken érhető el: http://www.nfh.hu/node/4535  és http://www.nfh.hu/node/4306.

Felügyeleti szervek: Göd Város Jegyzője - 2131 Göd, Pesti út 81. / Pest Megyei Közigazgatási Hivatal - 1054 Budapest, Városház u. 7. / Dunakeszi Járási Hivatal - 2120 Dunakeszi, Fő út 143.

Elállási nyilatkozat minta

Elállási nyilatkozat minta

(a szerződéstől való elállási szándék bejelentése esetén töltse ki és juttassa vissza)

Címzett:
VEGA-IMPEX Kft.
2132 Göd,
Ady Endre út 104.
 
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:[1]
 
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja (a megfelelő aláhúzandó):
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
 
Kelt:
 
 

[1] Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése

Segítségre van szüksége?